ama güzel yazıyor, yalın yazıyor, değişik yazıyor, içi dolu yazıyor, okunası yazıyor.
zorlamıyor, daha da önemlisi zorlanmıyor yazarken / okunurken..
daim ve hep okunası olsun..
çocukluğuna en güzel hediyeyi verebilmesi ümidiyle. kocaman sevgiler”>*
bir kaç saatimi tanımlarını okumaya ayıracağım…
kafamın dolu olmasına rağmen uzun uzun yazıları okutan bir üslubu var üstteki yazar arkadaşımızın da dediği gibi.
nice güzel tanımlara…
efendim okurken farklı farklı duygulara sürüklüyor sizi sayın yazar. kah gülüyor kah hüzünleniyor kah anılarla harmanlanmış bir evde o yana bu yana savrulmuş gibi oluyorsunuz. bu iyi bir şey mi? vallahi pek iyi.”>*
zaten kendinizde sayfasını ziyaret edip okumaya daldığınızda bunların kuru iltifatlar olmadığını göreceksiniz. çok istiyorsanız ıslatırız da aha işte bak oldu mu şimdi sululuk yaptım da?”>*
duygularınıza hakim olmayı unutmayın bakın benden uyarması. baktınız az hırpalandınızama o nasıl güzel bir hırpalanmak.”>* bana gelin az goy goy yapıp boş cümlelerin içinden geçelim.
kıymetli topraklardasınız kıymet bilin.
sevgiler sayın yazar.
saygılar, selamlar.
daim olsun.
hof, olmuyor!
ciddi ciddi nickaltı yazayım dedim ama ı ıh, bana yakışmıyor.ahhahaha”>*
keşke bundan 5-10 tane daha olsa da hepsi birden yazsa yazarı.
oh be, normale döndüm!